محمود اماني در نشست نمایندگان ناحیه ای و منطقه ای شوراي عالي در استان آذربایجان شرقی؛

سند تحول بنیادین، منشور اتحاد و انسجام نظام تعلیم و تربیت كشور است

دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش گفت: براي اجراي كامل سند تحول بنيادين نيازمند همكاري و همراهي ملت، دولت و مجلس هستيم چون آمورزش و پرورش به تنهايي قادر به اجراي آن نيست.

به گزارش روابط عمومي شوراي عالي آموزش و پرورش؛ محمود امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در نشست نمایندگان ناحیه ای و منطقه ای این شورا در استان آذربايجان شرقي، مدرسه را کانون اصلي اجرا و تحقق سند تحول بنیادین عنوان كرد.

امانی در این نشست که در حاشیه هشتمین نشست سالانه نمایندگان شورای عالی آموزش و پرورش در استان ها برگزار شد گفت: این شورا وظایف بسیار مهمی در پیش برد اهداف تعلیم و تربیت دارد چرا که خط مشی آموزش و پرورش در این شورا ترسیم می‌گردد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با سند تحول بنیادین ابراز داشت: براي اجراي كامل سند تحول بينايدين نيازمند همكاري همراهي ملت، دولت و مجلس هستيم چون آمورزش و پرورش به تنهايي قادر به اجراي اين سند نيست.

اماني در ادامه با اشاره به چالش های مختلف در مسیر اجرای این سند افزود: مدیران، معلمان و دست اندركاران نظام تعليم و تربيت باید بیش از پیش با مفاد سند تحول بنیادین آشنا شوند و اولیا را نیز آگاه كنند.

وي در پايان تاكيد كرد: سند تحول بنیادین، منشور اتحاد و انسجام نظام تعلیم و تربیت كشور است.

دبيركل شوري عالي آموزش و پرورش در اين جلسه به  سوالات نمایندگان ناحیه ای و منطقه ای پاسخ داد.